יום שבת, 19 באפריל 2014

אריה שפר ! תזהרו ! אריה שפר מתיווך הנדל"ן הים התיכון

אריה שפר מתווך הנדל"ן בתיווך נדל"ן הים התיכון מסביר שבסכסוך משפטי יש להתרכז בפעולות נגד עורכי הדין בגלל שלדעתו "אין ללקוח שום כוח בלי עורכי הדין". אג'נדה פסולה זו של אריה שפר נפסלה על ידי בית המשפט לאחרונה תוך שבית המשפט חש מוטרד מהטרדות עורכי הדין. (פסק הטרדת עורך דין היא פגיעה בחופש הביטוי)

לקוח שלי הסביר בכתבה במעריב שבגלל שלדעתו אריה שפר ממשרד תיווך נדלן הים הוא אדם שקרן ורמאי לדעתו, אז הוא הגיש קובלנה פלילית נגד אריה שפר (ההליך הפלילי נגד אריה שפר מתנהל במועד כתיבת שורות אלו בבית משפט השלום בירושלים) והלקוח אף התייחס בכתבה לכך שכתב בבלוג הביקורת אזהרה מפני אריה שפר

בכל מקרה, מסתבר שמר אריה שפר מטריד עורכי דין ומשמיץ בצורה שיטתית, ומכיוון שהוא משמיץ אותי אני מוצא לנכון להזהיר את הציבור ואת עורכי הדין מאריה שפר. שמשמיץ אותי ולאחרונה גם מפיץ נגדי שאני כותב עליו בבלוג אנונימי (למרות שהבלוג שלי נושא את שמי), בנוסף מסתמן שלמרות שמר אריה שפר הוא מתווך נדל"ן, הרי שהוא מאוד עסוק בייעוץ משפטי בלתי חוקי, תוך הפרה לכאורה של רישיון מתווך הנדל"ן שלו. בזמן האחרון נראה לי גם שלמר אריה שפר לא חשוב כל כך מה קובע בית המשפט. לאחר שביום 10.4.2014 המתין אריה שפר במסדרון בית המשפט להחלטה בעניין הטרדת עורכי הדין, בין היתר מהסוג בהן הוא נוקט ולאחר קביעת בית המשפט לעניין חברו, החליט אריה שפר להחמיר יותר את ההטרדות שלו כנגד עורכי הדין.

לפסק הדין של בית המשפט שקבע: אסור להטריד עורכי דין

דרך אגב, בכתבה במעריב הלקוח הגיב לעניין אריה שפר בין היתר, כך:

"שהוא עומד מאחרוי הפרסום שמר אריה שפר הוא שקרן, כמו גם ציין, כי "אריה שפר משקרים ומוציאים דיבה בפרסומיהם ובין היתר על כן  הוגשו נגדם גם קובלנות פליליות ותביעות אזרחיות. מכל מקום ידוע שאחד ממרכיבי תביעות הוצאת הדיבה שהוגשו  הינו שדבריהם של אריה שפר אינם אמת וגם בית המשפט ישתכנע בתביעות נגדם לעיל, כי דבריהם המשמיצים של השניים הינם דברי שקר". 

הכתבה כאן http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/573/045.html

למרות הכל ממשיך אריה שפר להטריד, להשמיץ, לכלכך, לאיים ובעיקר לשקר, הוא גם מסביר למה הוא לא מכבד את החלטות בית המשפט, ממש כך : 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה